sobota, 8 czerwca 2013

Prolog

Nazywam się Emily, Emily Simpson. Nie mam przyjaciół, wiecie dlaczego? Bo jestem w szpitalu psychiatrycznym. Nie ma już dla mnie nadziei, jedynie co kocham i co sprawia, że czuje się lepiej to żyletka, w moim przypadku tylko ona sprawia, że czuję ulgę. Moje życie straciło sens rok temu, kiedy pierwszy raz się pocięłam. Rodzice to zauważyli. Na początku wysłali mnie do psychologa, ale z nim nie rozmawiałam, zamknęłam się w sobie, i nikt nie potrafił mi pomóc. Pytacie dlaczego TO robię, moja odpowiedź jest prosta,jak zwykle u nastolatków chodzi o szkołę. Nienawidzą, a raczej nienawidzili mnie w niej. Nie miałam znajomych, bo byłam inna. Nie miałam ochoty imprezować, straciłam WSZYSTKO. Ludzie mnie w niej wyśmiewali, kiedy przechodziłam korytarzem. Nie bili mnie itd. ale wyśmiewali, nie raz słyszałam komentarze typu: "-Ej patrz to ta pokraka, która nie ma przyjaciół" , "-Ej szmato, co się stało? Nie masz do kogo mordy otworzyć? O ile to się da nazwać mordą" i mogłabym tak wymieniać dalej. Kolejne wyzwiska, i kolejne nowe blizny na moich rękach, nogach itd. Właśnie, jeśli chodzi o brzuch, mam anoreksję. Nie raz specjalnie wymiotowałam, bo mówili mi że jestem gruba, chodź ważyłam 48 kilo mając 16 lat. Co poradzić, tak wygląda moje życie, codziennie nowa blizna, ale wiecie co? WYCHODZĘ, ja na serio wychodzę z tego więzienia po roku. Gorsze jest to, że wracam do SZKOŁY. Na samą myśl, że wrócę do tego samego miejsca, robi mi się nie dobrze. Zmieniłam się, wyładniałam i schudłam bardzo dużo. Mam na dzieję, że w moim życiu coś się zmieni, choć szczerze w to wądpie.


17 komentarzy:

  1. ciekaawie się zapowiada ;) czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada czekam na 1 rozdział @bieber_stach na tt <3

    OdpowiedzUsuń
  3. jej zapowiada się ciekawie, czekam na pierwszą część

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam! :D /pat

    OdpowiedzUsuń
  5. wow. no, naprawdę mnie to zaciekawiło :)
    Informuj mnie :)
    @AudreeySwag
    + nowy rozdział na danger-means-trouble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiąc szczerze, to lubię takie "trudne" tematy. Jestem ciekawa co się wydarzy.

    Moje opowiadanie, dopiero zaczynam. : )
    http://she-fucking-hates-me-and-i-love-it.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co tutaj to piszesz? Jeśli chcesz robić spam to jest specjalna zakładka "SPAM" po lewej stronie. Tak czy tak zajrzę.

      Usuń
  7. Super się zapowiada! Możesz mnie informować?? I o tym, i o drugim twoim blogu? :) Z góry dzięki. Masz talent <3
    @Epic40713354

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!! Jak będzie nowy rozdział to mnie informuj @meryline83

    OdpowiedzUsuń
  9. zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie. @swagonlukey :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hedejklfsghbkjfsbd!
    Tylko czekać na 1 rozdział *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się zapowiada. Jak możesz to informuj mnie o nowych rozdziałach @szkyszky

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie się zapowiada! czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poplakalam się...
    Jakbym czytała moją historię życia, tylko ja nie jestem i nie byłam w psychiatryku...
    Kurwa rycze i tyle.
    Zajebisty prolog.

    OdpowiedzUsuń
  15. No , no , no ! Zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń